kama redza

kama redza

Friday, June 17, 2011

my family.... *(^.^)*




salam... merujuk kepada gambar di atas, ituler gambar family saya..ibu saya: sariah bt mat tera.. saya ader 7 adik beradik ( 5 lelaki + 2 perempuan).. ayah saya dh meninggal dunia pada 1997(that's why he's not in the picture.. *(-_-)* al-fatihah)..

dari blog ni. kompem2x ler u guys+ ladies bole tau yg saya ni amatlah amatur dlm blogging nih kan..huhuh tp tak tau ler aper anginnyer ari nih (17 June 2011), tetiba kat opis terasa cam sengal leh.. lagha tak nak wat keje ngan tekun.. (mcm ler hari2x sebelumnyer tekun sungguh kan... huuhu)..

but again, maybe ari ni terlebih sengalnyer, so browse blog member2x & tetiba terdetik plak di sudut hati ni nk wat blog.

so.. kepada anda2x yg dh pro dlm bab blogging-blogging ni, sudi ler kiranyer ajar saya aper2x yg patut agar blog saya nih bole dibaca (meaning, sesaper yg baca blog ni, takde ler sampai nk switch off computer terus..)..

ending- Welcome to Blogging arena maxisfic301.. *(^.^)*

No comments:

Post a Comment